23 juli Washington state achter ons gelaten en door naar de staat Idaho

23 juli 2019 - Coeur d'Alene, Idaho, Verenigde Staten

Vandaag zijn we uit “ the evergreen state” weggegaan maar we hebben eerst nog een bezoek gebracht aan Spokane, deze plaats ligt nog net in Washington . Hier zijn prachtige watervallen, was wel een klimmetje om het goed te zien. Bij zo’n 35 graden is het hier ook erg warm.

Na Spokane doorgereden naar Coeur d’Alene waar ons hotel Days inn ligt. Nadat  we ingecheckt waren en we alles uitgepakt hadden zijn we doorgereden naar een prachtig groot meer aan de buitenkant van de stad.  Hier hebben we gezwommen wat lekker verkoelend was, het is hier namelijk erg warm.

Daarna naar een hele grote supermarkt, Winco Food gereden. Niet normaal de hoeveelheid en keuze die je hebt.

Supermarkt bij Coeur d’Alene Winco Foods

1. Annemarie:
    24 juli 2019
    Heerlijk die verkoelende watervallen en ook nog een meer waarin je kunt zwemmen 🏊
    Het is hier in NL ook lekker warm ☀😘
  2. N bood los:
    24 juli 2019
    wat ziet het er allemaal weer fantastisch uit en mooie foto,s en die super grote supermarkt en jij net bij de snoep afdeling margreet wel lekker hoor.
    hier is het ook heel warm.liefs pap&mam.
  3. Margreet Van der Stoop:
    25 juli 2019
    Vandaag gelukkig weer een stuk koeler, het is hier zo’n 24 graden. We zijn ondertussen alweer in Montana beland. Groetjes!